فایل بررسی و نقش فرآیند ارتباطات در عملکرد مدیران سازمان ملی جوانان و نهادهای تابعه شهر تهران

دسته بندي : کالاهای دیجیتال » رشته مدیریت (آموزش_و_پژوهش)

فهرست مطالب

عنوان                                                              صفحه

چكيده                                                                    1

فصل اول: كليات پژوهش                                            

1-1- مقدمه                                                                  3

2-1- بيان مسئله                                                                         3

3-1- هدف پژوهش                                                      4

4-1- اهميت ضرورت پژوهش                                        5

5-1- انگيزه پژوهش                                                6

6-1- سوالهاي پژوهش               6

7-1- تعاريف عملياتي                                                      6

 

فصل دوم:  ادبيات و پيشينه پژوهش

1-2-  مباني نظري پژوهش                                                    11

1-1-2- سابقه تاريخي و نقش ارتباطات                                   12

2-1-2- ارتباطات چيست                                                         14

3-1-2- تعاريف ارتباطات                                                           15

4-1-2- هدف از برقراري ارتباط                             17

5-1-2- انواع ارتباطات                                                       18

6-1-2- محاسن ارتباطات غیر رسمی                      22

7-1-2- شيوه هاي ارتباط                                                  23

8-1-2- شکلهای ارتباط                                                      25

9-1-2- فرآيند ارتباطات                                                          29

10-1-2- الگوي ارتباطي برلو                                             31

11-1-2- ارتباطات سازماني به عنوان يك فرآيند متقابل              31

12-1-2- موانع برقراری ارتباط                                                    32

13-1-2- كاركردهاي ارتباطات                                                 33

14-1-2- نقش ادراك در ارتباطات                                       45

15-1-2- بازخور                                                       47

16-1-2- ويژگي يك ارتباط مؤثر     49

17-1-2- رفتار تأثير گذار چيست                               50

18-1-2- نقش بيان مؤثر در ارتباطات                                 50

19-1-2- چگونگي اثر بخشي و ارتقاء ارتباطات                                52

ارتباط مؤثرتر                                                                          52

21-1-2- نقش شما در بهبود ارتباطات                                       53

22-1-2- ارتباطات محور توسعه                                                  55

23-1-2- پيشرفت ارتباطات                                             56

24-1-2- انواع ارتباطات در سازمان                                                 59

25-1-2- اهميت ارتباطات سازماني                                             63

26-1-2- مديريت ارتباطات سازماني                                       65

27-1-2- اهميت ارتباطات در مديريت                                    65

28-1-2- ارتباطات و مشكلات مديريت                                    69

2-2- عملكرد                                                                   70

1-2-2- مديريت عملكرد                                                           71

2-2-2- ديدگاههاي تاريخي در مورد عملكرد                                72

3-2-2- تعريف ارزشيابي عملكرد                                            73

4-2-2- سابقه مدل ACHIEVE                                                75

5-2-2- استفاده از مدل ACHIEVE                                         77

6-2-2- سه كنش مديريت عملكرد                                     81

7-2-2- برنامه ريزي عملكرد                                                       82

8-2-2- سرپرستي                                                    83

9-2-2- مرور بر عملكرد             85

10-2-2- معيارهاي عملكرد                                          85

11-2-2- تجديد نظر در عملكرد ممكن است عملكرد را كم اهميت جلوه دهد 88

12-2-2- الگوي بهبود عملكرد مديريت                                        92

3-2- پيشينه پژوهش                                                              96

1-3-2- تحقيقات داخل كشور                                            96

2-3-2- تحقيقات خارج كشور                                           98

فصل سوم: فرايند پژوهش

1-3- روش پژوهش                                              105

2-3- جامعه آماري                                                                  105

3-3- نمونه و روش نمونه گيري                                      105

4-3- ابزار پژوهش                                                            106

5-3- چگونگي تعيين روايي و پايايي ابزار پژوهش                     107

6-3- روش تجزيه و تحليل داده ها                                           107

 

فصل چهارم: تجزيه و تحليل داده هاي آماري

1-4- مقدمه                                                                109

2-4- توصيف داده ها                                                  110

3-4- تحليل داده ها                                                               119

 

فصل پنجم: نتيجه گيري و پيشنهاد

1-5- بحث و نتيجه گيري                                                             127

1-1-5- تفسير سوال اصلي پژوهش                          127

2-1-5- تفسير سوالات فرعي پژوهش                           127

1-2-1-5- تفسير سوال فرعي اول پژوهش                         127

2-2-1-5- تفسير سوال فرعي دوم پژوهش                              128

3-2-1-5- تفسير سوال فرعي سوم پژوهش                          128

4-2-1-5- تفسير سوال فرعي چهارم پژوهش                         129

2-5-  نتيجه كلي                                                            130

3-5- محدوديتها و مشكلات پژوهش                                          130

4-5- پيشنهادهاي پژوهش                                                     130

5-5- خلاصه پژوهش                                                              131

 

منابع و مآخذ

فهرست منابع فارسي                                                             136

فهرست منابع لاتين                                                               139

 

ضمايم

پرسشنامه مربوط به مدير

پرسشنامه مربوط به كاركنان

دسته بندی: کالاهای دیجیتال » رشته مدیریت (آموزش_و_پژوهش)

تعداد مشاهده: 3233 مشاهده

فرمت فایل دانلودی:.rar

فرمت فایل اصلی: doc

تعداد صفحات: 139

حجم فایل:1,519 کیلوبایت

 قیمت: 65,000 تومان
پس از پرداخت، لینک دانلود فایل برای شما نشان داده می شود.   پرداخت و دریافت فایل