طرح توجیهی پرورش گل وگياه زينتي
فهرست عناوین پرورش گل و گياه زينتي
فهرست شماره صفحه
پيشگفتار ............................................................................. 1
مقدمه .......................................................................................... 2
فصل اول : کلیات
الف : تعاریف مفاهیم و اصطلاحات.................................... 4
ب: تعریف و تشریح موضوع تحقیق........................................ 13
ج : اهداف پروژه........................................................................ 14
فصل دوم : جمع آوری مقدماتی اطلاعات ( پیشینه طرح )
تاريخچه تولید و پرورش گل و گياه در ايران ................ 18
فصل سوم : برنامه عملیاتی
الف : تهیه و تبدیل مواد اولیه .......................................... 20
ب : خدمات شرکت ......................................................... 27
ج : روشهای بازار یابی و تبلیغات ................................... 27
فصل چهارم : نیروی انسانی
كروكي كارگاه .......................................................... 29
چارت تشكيلاتي ...................................................................... 30
فصل پنجم : منابع مالی
الف : ضوابط جواز تاسيس و گذفتن مجوز ................................. 32
ب : توجيه اقتصادي طرح : ............................................ 37
فهرست منابع ................................................................ 52
پیشگفتار
کار آفرینی زمینه های لازم را برای یافتن فرصتها در بازار کار وتولید برای توانایی فردی مورد بررسی قرار می دهد و مجموعه دانش و مهارتهایی را که برای ورود به بازار کار مورد نیاز است و همچنین راهبردهای لازم را برای موفقیت در کسب و کار ارائه می نماید تا پس ازفراغت ازتحصیل چنانچه تمایل داشته باشی به جای استخدام و کار برای دیگران در حد توان مالی و تخصصی به تنهایی یا به کمک دوستان و نزدیکان نسبت به راه اندازی و اداره یک واحد کوچک صنعتی،کشاورزی،خدماتی ویا هنری برای کسب وکارتولیدی اقدام نمایی.سرعت روند تحولات فن اوری واقتصادی درجهان به گونه ای است که حتی راه اندازی و اداره واحدهای تولیدی وخدماتی کوچک نیز نیازمند اطلاعات و دانش است که در این مجموعه سعی شده است این گونه اطلاعات در حد امکان و ضرورت ارائه شود.روحیه و تفکر کار افرینی هم در واحد های بزرگ تولیدی و خدماتی و هم درواحد های کوچک کاربرد فراوان دارد و می تواند خلا قیتها ، نواوریها و موفقیتهای زیادی را به دنبال داشته باشد اما جایگاه اصلی توسعه تفکر کار آفرینی در واحد های کوچک تولیدی و یا خدماتی است.
تعداد مشاهده: 3940 مشاهده
فرمت فایل دانلودی:.rar
فرمت فایل اصلی: doc
تعداد صفحات: 52
حجم فایل:848 کیلوبایت