دانلود فایل بررسی هتل و هتل‌‌داري

دسته بندي : کالاهای دیجیتال » رشته مدیریت (آموزش_و_پژوهش)
این فایل در قالب فرمت word قابل ویرایش ، آماده پرینت و استفاده میباشد



اين واژه خود ازكلمه هاستل‌ـ HOSTEL مشتق شده است كه در كشور انگلستان براي ناميدن اين مراكز به كار مي‌رفت. مكان‌هايي را كه آمريكا به همين منظور اختصاص يافت با واژه (اين‌ـINN) مشخص مي‌كردند و همراه با اين كلمه در مواردي مشابه از عبارت (Coffee house) استفاده مي‌شود. به تعبير ديگر كلمهHOTEL يك لغت فرانسوي مي‌باشد، به معني عمارت بزرگ كه فرم امروزي خود را از همان
“اين‌ـ
Inn”هاي اروپايي و آمريكايي گرفته است.

يك هتل را مي‌توان به زبان ساده چنين تعريف نمود: مكاني برخوردار از امكانات كافي براي زندگي افرادي كه به منظور اقامت موقت بدان مراجعه و از اين امكانات استفاده كنند. بدين گونه درمي‌يابيم كه يك هتل بايد براي رفع نيازهاي مسافرين و مراجعين خود از امكانات و وسايل رفاهي ضروري مورد نياز بهره مند باشد تا بتواند موجبات آسايش آنها را بسته به نوع فعاليت‌هايي كه در آن رخ مي‌دهد و انواع ميهماني كه به آن روي مي‌آورند به نحو مطلوب فراهم نمايد و خواسته‌‌هاي آنان را برآورده سازد. هتلها داراي اتاقهاي متعدد براي اجاره و پذيرش مسافران، سالن‌هايي براي جشن‌ها و مهماني‌ها و بسته به نوع فعاليت آن، سالن‌هاي كنفراس، سمينار و فروشگاه‌ها و همچنين رستوران، تريا و استخر را دارا مي‌باشد. هتل را از نقطه‌ نظر معماري مي‌توان مجموعه‌اي ناميد برجسته، از سازماندهي فضا جهت اقامت موقت انسان‌ها و عنصري جهت برقراري ارتباطات.
دسته بندی: کالاهای دیجیتال » رشته مدیریت (آموزش_و_پژوهش)

تعداد مشاهده: 4502 مشاهده

فرمت فایل دانلودی:.doc

فرمت فایل اصلی: docx.

تعداد صفحات: 95

حجم فایل:7,487 کیلوبایت

 قیمت: 55,000 تومان
پس از پرداخت، لینک دانلود فایل برای شما نشان داده می شود.   پرداخت و دریافت فایل