دانلود فایل بررسی رابطه بین کیفیت محصول و اعتماد مشتریان خارجی به صادرکنندگان
دسته بندي :
کالاهای دیجیتال »
رشته مدیریت (آموزش_و_پژوهش)
این فایل در قالب فرمت PDF قابل استفاده و آماده پرینت میباشد
اگرچه در ابتدا به نظر می رسد که اعتماد دارای مفهومی واضح و آشكار است، اما اگر
در صدد دستیابی به تعریفی دقیق از آن باشیم، در می یابیم که در واقع چنین نیست. از
نظر " دیوید و جانسون " اعتماد خصیصه ای ثابت و بدون تغییر نیست. اعتماد
به بطور مداوم در حال تغییر است و کسب و ایجاد آن گرچه بسیار دشوار است اما از دست
دادن آن به راحتی اتفاق می افتد. افراد و سازمانها ممكن است اعتمادی را که طی سالهای
متمادی کسب کرده اند، یک شبه از دست بدهند و هرگز نتوانند اعتماد از دست رفته را مجدداً
به دست آورند.
برای دریافت فایل کل مقاله مراحل خرید را تکمیل نمایید.