فایل بررسی بازاریابی خدمات دندانپزشکی با شبکه عصبی

دسته بندي : کالاهای دیجیتال » رشته پزشکی (آموزش_و_پژوهش)
این پایان نامه در قالب فرمت word قابل ویرایش ، آماده پرینت و ارائه به عنوان پروژه پایانی میباشد

 

شرح مختصر:امروزه، کلینیک های دندانپزشکی در حال انطباق خود با تغییرات محیط هستند. اگرچه ممکن است بازاریابی در گذشته امری ناپسند تلقی می­شد، این روزها کلینیک­های دندانپزشکی شروع به انتخاب مزایای بازاریابی کرده­اند. درگیری مشتری در انتخاب خدمات بهداشتی و درمانی به طور تصاعدی رشد کرده­است. بنابراین، کلینیک­ها باید یاد بگیرند که به مشتری احترام بگذارند، نیازهایشان را کشف کنند و رضایتشان را بهبود بخشند. در بازاریابی خدمات دندانپزشکی درک این که مشتری چگونه کلینیک را انتخاب می­کند، موضوع مهمی می باشد. چون بیماران می­توانند بازارگردی را در میان کلینیک­ها انجام دهد و مقایسه کنند. امروزه، چگونگی بهره مندی از مزایای رقابتی به وسیله استراتژی عملیاتی موضوع مهمی برای موفقیت کسب و کار می­باشد. حرف دندانپزشکی باید با این چالش ها روبرو شوند و خود را برای آینده آماده کنند.  

 

فهرست

 

.

 

فصل اول: معرفی پژوهش

 

 

1- مقدمه..............................................................................................................................................................

2

 

1-1- اهداف اصلی طرح......................................................................................................................................

4

 

فصل دوم: مبانی نظری پژوهش ومروری بر مطالعات پیشین

 

 

2- مقدمه................................................................................................................................................................

7

 

2-1-1 تعریف بازاریابی جدید ...........................................................................................................................

7

 

2-1-2 ابعاد گوناگون مارکتینگ.........................................................................................................................

10

 

2-1- 3 تعریف دیگر از بازاریابی......................................................................................................................

12

 

2-1-4 فرایند تصمیم گیری خرید مصرف کننده................................................................................................

14

 

2-1-5 انواع حل مسئله خرید..............................................................................................................................

16

 

2-1-6 عوامل موثر در فرایند تصمیم گیری خرید...............................................................................................

17

 

2-1- 7 عوامل روانی و فردی. ...........................................................................................................................

20

 

2-1- 8 عوامل موقعیتی ......................................................................................................................................

26

 

2-1-9 عوامل آمیخته بازاریابی...........................................................................................................................

26

 

2-1-10 ایجاد یک مدل جامع برای مطالعه رفتار خریدار.................................................................................

29

 

2-1-11 اجزای اصلی بازاریابی...........................................................................................................................

31

 

2-1-12 کیفیت محصول و ارائه خدمات به مشتریان........................................................................................

38

 

2-1-13 جدیدترین قلمرو در بازاریابی..............................................................................................................

38

 

2-1-14 مفهوم جدید کیفیت................................................................................................................................

39

 

2-1-15مدیریت کیفیت فراگیر یا جامع...............................................................................................................

40

 

2-1-16 مفهوم جدید خدمت به مشتریان...........................................................................................................

40

 

2-1-17 نقش بخش بازاریابی در کیفیت محصول..............................................................................................

41

 

2-1-18 مشارکت در بهبود کیفیت.....................................................................................................................

2-1-19 برنامه ای برای ارائه خدمات به مشتریان.............................................................................................

42

43

 

2-2- مدل های مورد استفاده................................................................................................................................

44

 

2-2-1- تحلیل ممیزی خطی (LDA).............................................................................................................

44

2-2-2- شبکه‌های عصبی مصنوعی.................................................................................................................

 

45

2-2-3- مقایسه مدل‌سازی کلاسیک با مدل‌سازی شبکه عصبی .....................................................................

47

2-2-4- طرز کار مدل سلول عصبی...................................................................................................................

49

2-2-5- چگونگی کار یک شبکه عصبی..............................................................................................................

50

2-2-6- میزان یادگیری ...................................................................................................................................

54

2-2-7- مومنتوم .............................................................................................................................................

54

2-2-8- آموزش، آزمایش و ارزيابي مدل‌ها........................................................................................................

55

2-2-9- مروری بر مطالعات پیشین.....................................................................................................................

57

فصل سوم: معرفی پژوهش

 

3- مقدمه............................................................................................................................................................

66

3-1- نوع پژوهش..............................................................................................................................................

66

3-2- جامعه پژوهش.........................................................................................................................................

66

3-3- روش نمونه گيري و حجم نمونه.............................................................................................................

66

3-4- روش گردآوري داده ها (روش كار).........................................................................................................

67

3-5- روش تجزيه و تحليل داده ها...................................................................................................................

67

3-6- امکانات و محدودیت­های پژوهش...........................................................................................................

68

3-7- ملاحظات اخلاقي.....................................................................................................................................

68

3-8- تعریف واژه ها...........................................................................................................................................

68

فصل چهارم: یافته ها

 

 

4-1- تحلیل عاملی.............................................................................................................................................

72

4-2- تحلیل خوشه ای........................................................................................................................................

75

4-3- آمار جمعیتی هر یک از خوشه ها.............................................................................................................

75

4-4- گروه بندی خوشه ها...............................................................................................................................

77

 

 

4-5- تفسیر خوشه ها.......................................................................................................................................

77

 

4-6- تحلیل ممیزی یا آنالیز تشخیص...................................................................................................................

79

 

4-7- مدل سازی غیرخطی و طبقه بندی به وسیله شبکه عصبی (ANN) ............................................................

80

 

فصل پنجم: بحث و پیشنهادها

 

 

5-1- بحث......................................................................................................................................................

85

 

5-2- پیشنهادها.....................................................................................................................................................

89

 

منابع

پیوست

دسته بندی: کالاهای دیجیتال » رشته پزشکی (آموزش_و_پژوهش)

تعداد مشاهده: 4192 مشاهده

فرمت فایل دانلودی:.docx

فرمت فایل اصلی: docx

تعداد صفحات: 109

حجم فایل:646 کیلوبایت

 قیمت: 65,000 تومان
پس از پرداخت، لینک دانلود فایل برای شما نشان داده می شود.   پرداخت و دریافت فایل