فایل بررسی راهکارهای انگيزشی در معلمان برای استفاده از روش های نوين آموزشی

دسته بندي : کالاهای دیجیتال » رشته مدیریت (آموزش_و_پژوهش)
این پایان نامه در قالب فرمت word قابل ویرایش ، آماده پرینت و ارائه به عنوان پروژه پایانی میباشد


فهرست مطالب

عنوان                                صفحه

فصل اول                                  1

مقدمه                                2

بيان مسئله                               6

اهميت و ضرورت تحقيق                          8 

اهداف تحقيق                                 11

سئوالات تحقيق                             12

فرضيه هاي تحقيق                              14

تعاريف عملياتي                               15

فصل دوم : ادبيات و پيشينه تحقيق                 16

تعاريف مفهومي انگيزه                         17

انگيزه شناسي معلمان                             21

ويژگي هاي معلمان با انگيزه                          32- 25

رابطه نيازه با انگيزه                           33

انواع طبقه بندي انگيزه ها                       34

انگيزه هاي اوليه و ثانويه                       35

انگيزه هاي گرايشي و اجتنابي                         36

انگيزه هاي فيزيكي ،اجتماعي، رواني                       37

نظريه هاي انگيزش                             39

نظريه هاي انگيزه و رفتار                        40

نظريه كورت لوين                              40

نظريه مزلو                               41

نظريه انتظار                                 44

طبقه بندي معاصرازتئوري هاي انگيزش                46

تئوري هاي درون زاد و برون زاد                       51- 46

تئوري دو جنبه اي انسان                          52

تئوري انگيزش موفقيت                          53

تئوري نيازهاي زيستي تا تعلق و رشد                       54

انگيزش در عمل                            58- 55

برخي راهكارهاي ايجاد انگيزه در معلمين                   59

روشهاي نوين تدريس                            91- 61

تكنولوژي آموزشي و روشهاي جديد تدريس                 92

استفاده از ابزار تكنولوژي جديد درامرآموزش وپرورش        96

پيشينة تحقيق                                 115-102

فصل سوم : روش اجراي تحقيق                    116

جامعه آماري                          117

حجم نمونه                                117

ابزار اندازه گيري                            117

روايي و اعتبار ابزار اندازه گيري                    117

روش جمع آوري اطلاعات                          118

روش آماري                                118

فصل چهارم : تجزيه و تحليل داده ها                   119

فصل پنجم : بحث و نتيجه گيري                  162

يافته هاي تحقيق                              171-163

پيشنهادات                                172

محدوديت ها                               173

ضمائم و منابع                            174

 

 

فهرست جداول فصل چهارم

جدول شماره ( 1-1 )                       120

جدول شماره ( 2-1 )                           121

جدول شماره ( 3-1 )                           121

جدول شماره ( 4-1 )                           121

جدول شماره ( 1-2 )                           122

جدول شماره ( 2-2 )                           123

جدول شماره ( 3-2 )                           124

جدول شماره ( 4-2 )                           125

جدول شماره ( 5-2 )                           126

جدول شماره ( 6-2 )                           127

جدول شماره ( 7-2 )                           128

جدول شماره ( 8-2 )                           129

جدول شماره ( 9-2 )                           130

جدول شماره ( 10-2 )                          131

جدول شماره ( 11- 2 )                         132

جدول شماره ( 12- 2 )                         133

جدول شماره ( 13-2 )                          134

جدول شماره ( 14-2 )                          135

جدول شماره ( 15-2 )                          136

جدول شماره ( 16-2 )                          137

جدول شماره ( 17-2 )                          138

جدول شماره ( 18-2 )                          139

جدول شماره ( 19-2 )                          140

جدول شماره ( 20-2 )                          141

جدول شماره ( 21-2 )                          142

جدول شماره ( 22-2 )                          143

جدول شماره ( 23-2 )                          144

جدول شماره ( 24-2 )                          145

جدول شماره ( 25-2 )                          146

جدول شماره ( 26-2 )                          147

جدول شماره ( 27-2 )                          148

جدول شماره ( 28-2 )                          149

جدول شماره ( 29-2 )                          150

جدول شماره ( 30-2 )                          151

جدول شماره ( 1- 3 )                              152

جدول شماره ( 1- 4 )                              154

جدول شماره ( 2- 4 )                              155

جدول شماره ( 3- 4 )                              156

جدول شماره ( 4- 4 )                              157

جدول شماره ( 5-4 )                           158

جدول شماره ( 6- 4 )                              159

جدول شماره ( 7- 4 )                              160

جدول شماره ( 8- 4 )                              161

مقدمه :

تاريخ همواره شاهد نبردها و مصيبت هايي بوده که به دليل سرکشی نفس بشرپديدآمده اند ديروز صدای شمشيرها و امروز غرش انواع سلاح های جنگی راکسانی برپاکرده اند که يا تعليم نديده اند يا تعليم آنها همراه با تهذيب نفس نبوده پس هيچ گاه نبايد نقش و جايگاه ارزشمند معلم را ناديده گرفت . معلم امانتی خطير و پرارزش را دراختيار دارد و بايد امانتدار باشد اوچه درتربيت فرزندان درمحيط خانه وچه رهبری سياسی- اجتماعی نقش مهمی دارد وبايد برای معلم شرايطی فراهم باشد تا به اين وظيفه مهم خودجامعه عمل بپوشاند و درقرآن کريم نيز به نقش ارزشمند معلمان اشاره شده است و نهج البلاغه بهای معلم را با بهشت مقايسه کرده است . ..........

دسته بندی: کالاهای دیجیتال » رشته مدیریت (آموزش_و_پژوهش)

تعداد مشاهده: 3365 مشاهده

فرمت فایل دانلودی:.doc

فرمت فایل اصلی: docx

تعداد صفحات: 204

حجم فایل:768 کیلوبایت

 قیمت: 75,000 تومان
پس از پرداخت، لینک دانلود فایل برای شما نشان داده می شود.   پرداخت و دریافت فایل