تحقیق فراگير شدن نامهاي تجاري چيني در بازارهاي جهاني

دسته بندي : کالاهای دیجیتال » رشته اقتصاد (آموزش_و_پژوهش)

بخشی از متن اصلی :

 

چكيده

 

فراگير شدن نامهاي تجاري چيني در بازارهاي جهاني در سالهاي اخير اتفاقي نيست بلكه حاصل اتخاذ رويكردي معقول و متفاوت در عرصه مناسبات سياسي و تجاري از سوي دولتمردان و كارآفرينان چيني است. نوشتار حاضر كارراهه هاي استراتژيك چيني‏ها براي طي مسير از بي نام و نشاني تا بلندآوازگي جهاني را مورد كاوش قرار مي‏دهد تا آموزه مناسبي براي دولتمردان و شركتهاي ايراني براي جهاني شدن فراهم سازد. برپايي نامهاي تجاري مشهور جهاني فرايندي پيچيده و مسيري ناهموار است كه سهولتي براي دستيابي به آن متصور نيست.

مقدمه

 

سازمان توسعه و همكاري اقتصادي در گزارشي اعلام كرده‏است كه چين در پنج سال آينده با پيشي گرفتن از آمريكا و آلمان جايگاه بزرگترين صادر كننده جهان را به خود اختصاص مي‏دهد. اقتصاد روستايي چين در حال تبديل شدن به يك اقتصاد صنعتي است. چين مي‏خواهد از يك سرمايه گذار منفعل به فعال داراي فرصت براي به دست آوردن درآمدهاي بسيار از بازار آمريكا تبديل شود.

 

با اين حال، برخي معتقدند اين دوره به سهولت آغاز نخواهد شد جهش از يك شركت رقابت كننده ‏از طريق مزيتهاي هزينه اي به شركتي داراي نوآوريهاي تكنولوژيك ، نام تجاري قوي، بازاريابي و شبكه توزيع جهاني بسيار دشوار است.

 

این فایل به همراه متن اصلی تحقیق با فرمت "word  " در اختیار شما قرار می‌گیرد.

 

تعداد صفحات : 16

 

 

دسته بندی: کالاهای دیجیتال » رشته اقتصاد (آموزش_و_پژوهش)

تعداد مشاهده: 1464 مشاهده

فرمت فایل دانلودی:.zip

فرمت فایل اصلی: word

تعداد صفحات: 16

حجم فایل:15 کیلوبایت

 قیمت: 25,000 تومان
پس از پرداخت، لینک دانلود فایل برای شما نشان داده می شود.   پرداخت و دریافت فایل