تحقیق رهبری در مدیریت

دسته بندي : کالاهای دیجیتال » رشته مدیریت (آموزش_و_پژوهش)

 

رهبری در مدیریت

تعریف : رهبران سرآمد چشم انداز و مأموریت سازمان را تدوین و زمینه دست یابی به آنهارا تسهیل می کنند . آنها ارزش ها و سیستم هایی را که برای موفقیت پایدار سازمان مورد نیازند ایجاد کرده و آنها را با اعمال و رفتارهای مناسب خود اجرا می کنند . در دوره های و رفتارهای مناسب خود اجرا می کنند . در دوره های تغییر و تحول سازمان ، آنها ثبات در مقاصد را حفظ می کنند . هر جا که لازم باشد ، این رهبران قادر به تغییر جهت گیری سازمان و ترغیب کارکنان به پیروی از آن هستند .

زیر معیارهای معیار رهبری موارد زیر هستند که در این قسمت به معرفی آنها می پردازیم :

1a- رهبران مأموریت ، چشم انداز ، ارزش ها و اخلاقیات سازمان راتدوین و خودشان به عنوان الگوی فرهنگ سرآمدی ، عمل میکنند .

1b- از ایجاد ، توسعه و به کارگیری سیستم های مدیریت و بهبود مستمر آنها شخصا اطمینان حاصل می نمایند .

1c- رهبران با مشتریان و شرکا و نمایندگان جامعه در تعامل هستند .

1d- رهبران فرهنگ سرآمدی را در بین کارکنان سازمان تقویت می کنند .

1e- رهبران ، تحول سازمانی را درک کرده و از آن حمایت می کنند .

 

رهبری

تعریف : رهبران سرآمد چشم انداز و مأموریت سازمان را تدوین و زمینه دست یابی به آنهارا تسهیل می کنند . آنها ارزش ها و سیستم هایی را که برای موفقیت پایدار سازمان مورد نیازند ایجاد کرده و آنها را با اعمال و رفتارهای مناسب خود اجرا می کنند . در دوره های و رفتارهای مناسب خود اجرا می کنند . در دوره های تغییر و تحول سازمان ، آنها ثبات در مقاصد را حفظ می کنند . هر جا که لازم باشد ، این رهبران قادر به تغییر جهت گیری سازمان و ترغیب کارکنان به پیروی از آن هستند .

 

زیر معیارهای معیار رهبری موارد زیر هستند که در این قسمت به معرفی آنها می پردازیم :

1a- رهبران مأموریت ، چشم انداز ، ارزش ها و اخلاقیات سازمان راتدوین و خودشان به عنوان الگوی فرهنگ سرآمدی ، عمل میکنند .

•           تدوین مأموریت وچشم انداز سازمان و ایجاد و توسعه فرهنگ سازمانی

•           تدوین ارزشها و اخلاقیات و پاسخ گویی های اجتماعی که پشتیبانی کننده فرهنگ سازمانی هستند و ایفای نقش الگو درعمل به آنها در سازمان

•           بازنگری و بهبود اثر بخشی نحوه رهبری فردی (توسط خود رهبران )

•           حضور شخصی و فعال در فعالیت های بهبود

•           ایجاد انگیزه وتشویق توانمند سازی (تفویض اختیار ) ، خلاقیت و نوآوری از طریق تغییر ساختار سازمان و سرمایه گذاری روی فعالیت های یادگیری و بهبود

•           تشویق ، پشتیبانی و عمل براساس یافته های یادگیری

•           اولویت بندی فعالیت های بهبود

•           ترغیب و تشویق جهت همکاری در درون سازمان

1b- از ایجاد ، توسعه و به کارگیری سیستم های مدیریت و بهبود مستمر آنها شخصا اطمینان حاصل می نمایند .

1c- رهبران با مشتریان و شرکا و نمایندگان جامعه در تعامل هستند .

1d- رهبران فرهنگ سرآمدی را در بین کارکنان سازمان تقویت می کنند .

1e- رهبران ، تحول سازمانی را درک کرده و از آن حمایت می کنند .

 

فرمت فایل : Word ( قابل ویرایش )

تعداد صفحات : 43

 

 

دسته بندی: کالاهای دیجیتال » رشته مدیریت (آموزش_و_پژوهش)

تعداد مشاهده: 1450 مشاهده

فرمت فایل دانلودی:.zip

فرمت فایل اصلی: word

تعداد صفحات: 43

حجم فایل:44 کیلوبایت

 قیمت: 55,000 تومان
پس از پرداخت، لینک دانلود فایل برای شما نشان داده می شود.   پرداخت و دریافت فایل