پاورپوینت مدیریت ارتباط با مشتری CRM

دسته بندي : کالاهای دیجیتال » رشته مدیریت (آموزش_و_پژوهش)

بخشی از متـنِ ایـن پاورپوینت :

مدیریت ارتباط با مشتری چیست؟
نوعی استراتژی کسب و کار است که هدفی فراتر ازتوجه 
به حجم معاملات دارد و نتیجه ان نیل به سود اوری بیشتر برای سازمان و افزایش رضایت مشتری است .
ایجاد ارتباط با تک تک مشتریان ارزشمندازطریق استفاده موثر از اطلاعات حساب او((kotler,2003.
CRMواژه ای برای مجموعه متدولوژیها و فرایند ها و نرم افزارها و سیستم هایی استکه به موسسات و سازمان ها در مدیریت موثر و سازمان یافته ارتباط با مشتریانشان کمک می کند((bernett:2001
زمینه های ظهورCRM 
مشتری به عنوان یکی از کالا های مهم سازمان است.
مشتری عاملی است که می توان ان را تحت کنترل قرار داد.
هزینه جایگزین کردن مشتری بیشترازهزینه برقراری و حفظ رابطه با مشتری است.
مشتری راضی باعث جذب دیگر مشتریان می شود. 
اهداف CRM
افزایش در امد حاصل از فروش.
بهبود میزان موفقیت.
کاهش هزینه های اداری و بازار یابی .
شناسایی ارزشهای خاص هر بخش از مشتریان.
ارایه محصولات صحیح در زمان صحیح از طریق کانالهای صحیح به هر مشتری.
حفظ مشتری و اکتساب مشتری جدید.
(Burrnet:2001)...

تـوضـیـحــاتِ فـایــل :

این فایل با فرمت power point ( قابل ویرایش ) در اختیار شما قرار خواهد گرفت.                                                                                      بــانـک تـحقـیـق و پاورپوینت رشتــه مدیریت

  - تعداد اسلایدها : 16

- قابل ارائه و مناسب بعنوان پروژه کلاسی

- این پاورپوینت کاملا استاندارد بوده و در تهیه آن کلیه اصول نگارشی رعایت شده است.  

کـلمـات کـلـیـدی :,مدیریت ارتباط با مشتری , پاورپوینت مدیریت ارتباط با مشتری , دانلود رایگان پاورپوینت مدیریت ارتباط با مشتری , دانلود پاورپوینت مدیریت ارتباط با مشتری , دانلود پاورپوینت در مورد مدیریت ارتباط با مشتری , تحقیق مدیریت ارتباط با مشتری , پاورپوینت آماده 

دسته بندی: کالاهای دیجیتال » رشته مدیریت (آموزش_و_پژوهش)

تعداد مشاهده: 4384 مشاهده

فرمت فایل دانلودی:.zip

فرمت فایل اصلی: power point

تعداد صفحات: 16

حجم فایل:21 کیلوبایت

 قیمت: 25,000 تومان
پس از پرداخت، لینک دانلود فایل برای شما نشان داده می شود.   پرداخت و دریافت فایل