سمینار مدیریت بازاریابی ویژه مدیران و صاحبان صنایع شهرکهای صنعتی خراسان شمالی

دسته بندي : 🔺سایر » 🔺پروژه های آموزشی

 
بازاريابي

Marketing
 
 
بازاريابي مجموعه اي از تمام تلاش ها و كوشش هاي سازمان يافته اي است كه هدف از آن توليد كالا يا انجام خدمتي با مشخصات و كيفيت و قيمت مناسب و مورد قبول مشتريان احتمالي و تأمين نياز و جلب رضايت او و كسب سود و شهرت براي بنگاه است اين تلاش ها از مرحله تحقيقات شروع شده و تا پس از فروش ادامه مي يابد.

برخي از اهداف يك بنگاه يا سازمان :
 بقا (زنده ماندن با سود كم و نهايتا حفظ سهم بازار)
 سودآوري (رضايت صاحبان سهام(
 توسعه فيزيكي (ايجاد شعب يا واحدهاي جديد)
 توسعه مالي (افزايش ارزش دارايي‌ها و تراكم سود)
 رشد سهم بازار و غلبه بر رقبا
 افزايش كارآيي و بهره‌وري
 رضايت مشتري
 رضايت مديران
 رضايت كاركنان
 توسعه بازار و توسعه محصول و رهبري بازار

 

دسته بندی: 🔺سایر » 🔺پروژه های آموزشی

تعداد مشاهده: 1290 مشاهده

فرمت فایل دانلودی:.zip

فرمت فایل اصلی: pwoer point

تعداد صفحات: 89

حجم فایل:1,556 کیلوبایت

 قیمت: 55,000 تومان
پس از پرداخت، لینک دانلود فایل برای شما نشان داده می شود.   پرداخت و دریافت فایل