مبانی نظری تجارت الکترونیکی
دسته بندي :
کالاهای دیجیتال »
رشته مدیریت (آموزش_و_پژوهش)
مبانی نظری تجارت الکترونیکی
فهرست
فصل اول : اصول تجارت الکترونیکی------------------------------------ 4
فصل دوم : بازارهای الکترونیکی ---------------------------------------31
فصل سوم: خرده فروشی در تجارت الکترونیکی---------------------------- 44
فصل چهارم : تاثیرات تجارت الکترونیکی بر رفتار مصرف کنندگان-------------- 57
فصل پنجم : تجارت الکترونیکی B2B-----------------------------------79
فصل ششم : زیرساخت ها وشبکه های سازمانی درتجارت الکترونیکی-------------86
فصل هفتم : موضوعات اساسی و قانونی تجارت الکترونیکی---------------------97
فصل هشتم : سیستم های پرداخت الکترونیکی-----------------------------105
فصل نهم : استراتژی تجارت الکترونیکی---------------------------------114
فصل اول : اصول تجارت الکترونیکی
مقدمه ------------------------------------------------------------- 5
1.1. تاریخچه مختصر تجارت الکترونیکی------------------------------------- 5
1.2.تعاریف تجارت الکترونیکی-------------------------------------------- 7
1.3.تجارت الكترونيكي در برابر تجارت سنتي(Traditional commerce)------------11
1.4. طبقه بندی تجارت الکترونیکی از دیدگاه های متفاوت-------------------------13
1.5. جایگاه تجارت الکترونیکی در آینده------------------------------------- 16
1.6. عوامل محرک تجارت الکترونیکی---------------------------------------20
1.7. منافع و محدودیت های تجارت الکترونیکی-------------------------------- 25