رابطه بین میزان علاقه مندی دانش آموزان دختر سال دوم (دوره دوم) متوسطه در ریاضی و پیشرفت آنها در این
دسته بندي :
کالاهای دیجیتال »
رشته مدیریت (آموزش_و_پژوهش)
مبانی نظری فصل دوم: رابطه بین میزان علاقه مندی دانش آموزان دختر سال دوم (دوره دوم) متوسطه در ریاضی و پیشرفت آنها در این درس ها به همراه منابع
فهرست
فصل دوم: مروري بر ادبيات و پيشينه تحقيق 8
2- 1- بخش اول پیشرفت درسی 9
1-2-1- نظریههای برنامه درسی برای پیشرفت درسی 9
1-2-2- عوامل مؤثر در پیشرفت تحصیلی 12
1-2- 3- الف. علل فردی 12
1-2- 4- ب. علل خانوادگی 14
1-2- 5- عوامل درونی و بیرونی عملکرد تحصیلی 16
2- 2- بخش دوم: اهميت آموزش رياضيات 18
2-2- 1- کاربرد ارقام 19
2-2- 2- کاربرد توابع و روابط بین اعداد 19
2-2- 3- کاربرد تقارنها (محوری و مرکزی ) و دَوَرانها 20
2-2- 4- کاربرد مساحت 20
2-2- 5- کاربرد چهار ضلعیها 20
2-2- 6- کاربرد خطوط موازی و تشابهات 21
2-2- 7- کاربرد آمار و میانگین 21
2-2- 8- مقاطع مخروطی 22
2-2- 9- ترسیمات هندسی 22
2-2- 10- کاربرد حجم 22
2-2- 11- کاربرد رابطهی فیثاغورس 23
2-2-12- طبقهبندي آندرسون 24
2-2- 13- تفسیر کردن 26
2-2- 14- مثال آوردن 26
2-2- 15- طبقهبندی کردن 27
2-2- 16- خلاصه کردن 27
2-2- 17- استنباط کردن 28
2-2- 18- مقایسه کردن 28
2-2- 19- تبیین کردن 28
2-2- 20- اجرا کردن 29
2-2- 21- انجام دادن (مورد استفاده قرار دادن) 30
2-2- 22- متمایز کردن 32
2-2- 23- سازمان دادن 32
2-2- 24- نسبت دادن 32
2-2- 25- وارسی کردن 33
2-2- 26- نقد کردن 33
2-2- 27- تولید کردن 34
2-2- 28- طرحریزی 34
2-2- 29- پدید آوردن 34
2-2- 30- ابعاد پدید آوردن: 34
2-2- 31- آگاهی فرد از دانستههای خود در زمینه ریاضی 38
2-2- 32- استفاده درست فرد از منابع دانشی خویش(خود نظمی) 39
2-2- 33- باورهای فرد درباره خود، دربارۀ ریاضی و دربارۀ حل مسأله ریاضی 39
2-2- 34- کار در گروههای کوچک 40
2-2- 35- بحث همگانی در کلاس 40
2-2- 36- نوشتن بازتابی(ژورنال نویسی) 40
2-2- 37- معلم به عنوان ایفا کننده یک نقش الگویی برای رفتار فراشناختی 41
2-2- 38- آزمون تیمز(TIMSS) 41
2-2- 39- تقابل بین آموزش شهودی و آموزش رسمی: 42
2-2- 40- عدم توانایی فراشناختی در دانشآموزان: 42
2- 3- پیشینه پژوهش 42
3-2- 1- پژوهشهای انجام در داخل کشور: 42
3-2- 2- پژوهشهای انجام شده در خارج کشور: 45