برنامه ریزی استراتژیک بانکداری الکترونیک
در این پژوهش سعی شده تا عواملی که سبب پذیرش و استفاده بیشتر افراد از خدمات بانکداری الکترونیک می شود بررسی گردد. هدف این پروژه به دست آوردن درک و دانش لازم جهت مشتریان در بانکداری الکترونیک می باشد که کاربرد بسیار زیادی در جامعه امروزه خواهد داشت
فهرست :
تاریخچه بانکداری الکترونیک
مدل مفهومی بانکداری الکترونیک
نیازها و انتظارات مشتریان
راهبردهای عمده بانک
پرسشنامه بانکداری مجازی
نقشه راه :Road Map
تجزیه و تحلیل داده ها
ماتریس تحلیل وضعیت موجود
تعداد مشاهده: 2681 مشاهده
فرمت فایل دانلودی:.pdf
فرمت فایل اصلی: pdf
تعداد صفحات: 38
حجم فایل:494 کیلوبایت