فایل نقش مدیریت در استراتژیهای قیمت گذاری
علیرغم اهمیت روز افزون عوامل غیر قیمتی در فرآیند بازاریابی جدید، قیمت به عنوان یكی از عوامل مهم آمیخته بازاریابی شناخته شده است.چه بسیارند كالاهای مرغوب و مقرون به صرفه ای كه به دلیل قیمت گذاری اشتباه، از جانب خریداران انتخاب نشده اند و زیانهای هنگفتی را به شركتها تحمیل نموده اندبا این اوصاف میتوان گفت که مدیریت مالی در شرکت ها دارای نقش استراتژیک محوری است وبر بودجه بندی ، تامین مالی در بازار های مالی و ارزیابی پروژه های سرمایه گذاری و بازاریابی موثر است.امروزه با توجه به روشهای تجزیه وتحلیل مالی وپیچیده تر شدن بازار های سهام و از طرفی جهانی شدن شرکتهای زیاد که نیاز به تامین مالی خارجی دارند، مدیریت مالی بیش از بیش بر سازماندهی شرایط و بازاریابی استراتژیک ایفای نقش میکند. ﻣﺪﻳﺮﻳﺖ ﻣﺎﻟﻲ در تصمیم گیریهای ﺷﺮﻛﺖ و ﺗﻌﺎﻣﻞ آن ﺑﺎ اﺳﺘﺮاﺗﮋی ﺷﺮﻛﺖ و در نتیجه بازاریابی استراتژیک آن دخالت مستقیم دارد.این مقاله بر آن است تا مسائل و نكات قابل توجه در تعیین برنامه ریزی های استراتژیک تعدیل قیمتها، روشها، سیاستها و استراتژی های مختلف قیمت گذاری را معرفی نماید. تا پیچیدگیهای پیش روی سازمان را برسی و سازماندهی کرده و راه رسیدن به راهحلهایی راهبردی سازمانی را به بهترین شکل بر یک مبنای پایدار ایجاد و اجرا کند
فهرست :
مقدمه
تکنیک های قیمت گذاری
نقش امور مالی سازمان در تدوین استراتژی
چند مفهوم مهم در استراتژی های مالی
اهداف مالی
ارزیابی و نظارت
استراتژی های مالی
مهندسی مالی
مدیریت مالی و رویکرد سازمان به بازاریابی استراتژیک
تجزیه و تحلیل
نتیجه گیری
منابع
تعداد مشاهده: 3808 مشاهده
فرمت فایل دانلودی:.pdf
فرمت فایل اصلی: pdf
تعداد صفحات: 11
حجم فایل:626 کیلوبایت