فایل ارزیابی کارایی بانک با تکنیک تحلیل پوششی داده ها

دسته بندي : کالاهای دیجیتال » رشته مدیریت (آموزش_و_پژوهش)
دانلود پایان نامه ارزیابی کارایی بانک با استفاده از تکنیک تحلیل پوششی داده ها
(مطالعه موردي :بانك پاسارگارد)


این فایل با فرمت Word بوده و قابل ویرایش است و همچنین آماده پرینت می باشد

فهرست کلی:

عنوان                                                                                                                            صفحه

چکیده.................................................................................................................................................................................................1

فصل اول:کلیات پژوهش .............................................................................................................................2

مقدمه..................................................................................................................................................................................................3

1-2-بیان مساله...............................................................................................................................................................................3

1-3-ضرورت و اهمیت موضوع.....................................................................................................................................................4

1-4-اهداف پژوهش.......................................................................................................................................................................4

1-5-قلمرو پژوهش.........................................................................................................................................................................4

1-6-سوالات تحقیق.......................................................................................................................................................................5

1-7-روش تحقیق...........................................................................................................................................................................6

1-8-تعاریف اژگان..........................................................................................................................................................................6

فصل دوم:ادبیات موضوع................................................................................................................................................................8

بخش اول

2-1-تاریخچه ارزیابی عملکرد......................................................................................................................................................9

2-2-ارزیابی عملکرد....................................................................................................................................................................10

2-3-تعاریف مختلف ارزیابی عملکرد........................................................................................................................................12

2-4-تعریف مدیریت عملکرد.....................................................................................................................................................13

2-5-اهداف ارزابی عملکرد..........................................................................................................................................................14

2-6-مفهوم سنجش عملکرد......................................................................................................................................................14

2-7-فرایند ارزیابی عملکرد........................................................................................................................................................16

2-8-اصول ارزیابی عملکرد.........................................................................................................................................................16

2-9-انواع ارزیابی..........................................................................................................................................................................17

2-10-مبانی طراحی سیسستم ارزیابی عملکرد.....................................................................................................................18

2-11-سیستم نوین ارزیابی عملکرد سازمان.........................................................................................................................20

2-12-مدل های ارزیابی عملکرد.............................................................................................................................................20

2-13-مدل ها و الگوهای سیستم ارزیابی عملکرد...............................................................................................................27

2-14مزایای ارزیابی عملکرد .....................................................................................................................................................27

2-15- مخاطرات ارزیابی عملکرد نامناسب ..........................................................................................................................28

بخش دوم

2-1-کارایی...................................................................................................................................................................................29

2-1-1-کارایی مطلق...................................................................................................................................................................29

2-1-2-کارایی نسبی...................................................................................................................................................................30

2-2-مفهوم کارایی.......................................................................................................................................................................30

2-3-انواع کارایی..........................................................................................................................................................................31

2-4-تحلیل نسبت در اندازه گیری کارایی..............................................................................................................................32

2-5-دیدگاه مختلف نسبت به بهره وری.................................................................................................................................35

2-6-انواع بهره وری......................................................................................................................................................................36

2-7-عوامل موثر در بهره وری...................................................................................................................................................36

2-8-تفاوت کارایی و بهره وری.................................................................................................................................................37

2-9-اثربخشی .............................................................................................................................................................................37

2-10-اهداف اثربخشی...............................................................................................................................................................38

بخش سوم

2-1-مقدمه...................................................................................................................................................................................38

2-2-تاریخچه DEA..................................................................................................................................................................38

2-3-مفهوم DEA......................................................................................................................................................................39

2-4-هدف DEA.......................................................................................................................................................................40

2-5-دو مشخصه اساسی برای الگوی تحلیل پوششی داده ها............................................................................................40

2-6-عوامل محیطی در مدلDEA.........................................................................................................................................42

2-7-انواع مدل های تحلیل پوششی داده ها..........................................................................................................................42

2-8-1مدل پوششیBCC   در ماهیت ورودی ..................................................................................................................43

2-8-3مدل کسری BCC در ماهیت ورودی ......................................................................................................................43

2-8-4 مدل پوششی BCC در ماهیت خروجی..................................................................................................................44

2-8-5مدل کسریBCC در ماهیت خروجی.......................................................................................................................44

2-9مدل BCC-CCR............................................................................................................................................................45

2-9 مدل  CCR-BCC.........................................................................................................................................................46

2-12مزایا و معایب تحلیل پوششی داده ها...........................................................................................................................52

2-13-روش DEA  و سنجش کارایی...................................................................................................................................52

2-14-مروری بر سوابق تحلیل پوششی داده ها ...................................................................................................................53

2-15-سوابق تحقیق........................................................................................................................................................53

فصل سوم:روش تحقیق

3-1-مقدمه....................................................................................................................................................................................66

3-2-روش شناسی........................................................................................................................................................................67

3-3-جامعه آماری........................................................................................................................................................................67

4-3-روش نمونه گیری...............................................................................................................................................................69

5-3-روش جمع آوری داده ها..................................................................................................................................................69

6-3-ابزار سنجش تحقیق...........................................................................................................................................................70

7-3-روش تجزیه و تحلیل دلده ها...........................................................................................................................................70

فصل چهارم:تجزیه و تحلیل داده ها..........................................................................................................................................72

4-1-مقدمه...................................................................................................................................................................................73

4-2-مدلCCR   ورودی محور.............................................................................................................................................75

4-3-مدل CCR ورودی_خروجی محور..............................................................................................................................77

4-4-مدل BCC ورودی محور...............................................................................................................................................79

5-4-مدل DEARA...............................................................................................................................................................81

6-4-مقایسه نتایج.......................................................................................................................................................................83

7-4-تحلیل نتایج..........................................................................................................................................................................84

8-4-رتبه بندی شعب..................................................................................................................................................................85

فصل پنجم:نتیجه گیری و پیشنهادات

5-1- مقدمه .................................................................................................................................................................................92

5-2- نتیجه گیری .....................................................................................................................................................................93

5-3- مقایسه نتایج CCR و BCC ...........................................................................................................................................95

5-4- پیشنهادهای تجربی ........................................................................................................................................................95

5-5- پیشنهادات پژوهشی محققین آینده ...........................................................................................................................96

دسته بندی: کالاهای دیجیتال » رشته مدیریت (آموزش_و_پژوهش)

تعداد مشاهده: 11146 مشاهده

فرمت فایل دانلودی:.docx

فرمت فایل اصلی: word

تعداد صفحات: 97

حجم فایل:385 کیلوبایت

 قیمت: 55,000 تومان
پس از پرداخت، لینک دانلود فایل برای شما نشان داده می شود.   پرداخت و دریافت فایل