دانلود فایل بررسي بازار سبزيجات خشک

دسته بندي : کالاهای دیجیتال » رشته صنایع غذایی (آموزش_و_پژوهش)

دانلود پایان نامه بررسي بازار سبزيجات خشک
این فایل با فرمت word قابل ویرایش ، آماده پرینت و ارائه به عنوان پروژه پایانی میباشد

قسمتی از متن و فهرست کلی:


دف و ضرورت تحقيق

با توجه به اينكه در ايران انوع آب و هوا وجود دارد و شرايط و اقليم نيز متنوع مي باشد در نتيجه تنوع سبزيجات آن بسيار مي باشد و همچنين سبزيجات ايران بواسطه ي نحوه ي عمليات كاشت و داشت و برداشت و وجود خاك بسيار غني و حاصل خيز در جهان مطلوبيت زيادي دارا مي باشد.

در همين راستاها بايستي در سدد صدور اين محصولات به خارج از كشور به بهترين نحو ممكن كوشيد و لذا نگهداري و عرضه ي داخلي آن نيز يكي ديگر از هدفهاي اين رشته مي باشد و براي محقق كردن اين ارزشها ابتدا بايد روشي يافت كه توانايي نگهداري بهينه در زمان طولاني بصورت مطلوب و تازه را داشته باشد. لذا خشك كردن سبزيجات راهي است مناسب براي اين امر.

طي برقراري ارتباط با تعدادي از صنايع مرتبط و مذاكرات انجام شده ضرورت بررسي بازار جهت انجام سرمايه گذاري هاي توليدي در ايران ضروري مي باشد، لذا با توجه به كاربردي بودن طرح نسبت به بررسي بازارهاي داخلي و خارجي و ارائه ي راهكارهاي ورود به اين بازارها لازم مي باشد.

فهرست مطالب

عنوان                                                         

فصل اول(طرح تحقيق)

هدف و ضرورت تحقيق

فرضيه ي تحقيق:

روش تحقيق:

فصل دوم(ادبيات تحقيق)

تجارت بين الملل و كشورهاي روبه توسعه

جايگاه صادرات غير نفتي در اقتصاد كشور

آثار جانبي افزايش ظرفيت هاي توليدي

نقش صادرات غير نفتي در ايجاد اشتغال

تعريف استراتژي

نقش و جايگاه صادرات غير نفتي در استراتژي هاي توسعه اقتصادي

الف- استراتژي جايگزيني واردات

ب- استراتژي توسعه صادرات:

انواع استراتژي هاي رقابتي عام

رهبري در هزينه

تمايز محصول

تمركز (محدودنگري)

ميانه روي

تعريف بازاريابي:

استراتژي هاي عمده تقسيم بندي بازار

1- استراتژي بازاريابي يكسان

2- استراتژي بازاريابي تفكيكي

3- استراتژي بازاريابي تمركزي

ارزشيابي و انتخاب استراتژي تقسيم بندي بازار

تقسيم بندي بازار هاي بين المللي

استراتژي توسعه آميخته بازاريابي

آميخته محصول

اهميت قيمت در آميخته بازاريابي

آميخته تشويق و ترفيع

توزيع فيزيكي در آميخته بازاريابي

تصميمات عمده در بازاريابي بين المللي

1- ارزيابي اوضاع و احوال و محيط بازاريابي بين الملل

2- تصميم به فعاليت در سطح بين‌الملل)

3-  تصميم در مورد انتخاب بازارها در سطح بين‌الملل

4- تصميم در مورد چگونگي وارد شدن به بازار بين‌المللي

5- تصميم در مورد برنامه هاي بازاريابي بين‌الملل

6- تصميم در مورد نوع سازمان بازاريابي بين‌الملل

فصل سوم (روش تحقيق)

تحول فرهنگي (با در نظر گرفتن اقتصاد):

بازار خارجي:

مصاحبه با خانم مهندس   مدير شهرك فناوري صنايع غذايي و بيو تكنولوژي شمالشرق:

فصل چهارم(تجزيه وتحليل داده ها)

1- صادركنندگان وتوليدگران سبزيجات خشك از دانش و فنون بازاريابي آگاهي لازم را دارند

2- سبزيجات خشك از كيفيت مناسب براي صادرات برخوردار مي باشند.

3- روشهاي نوين توليد سبزيجات خشك از سوي توليدكنندگان مورد استفاده قرارمي گيرد.

فصل پنجم(نتيجه گيري و پيشنهادات)

پيشنهادات:

منابع و ماخذ
دسته بندی: کالاهای دیجیتال » رشته صنایع غذایی (آموزش_و_پژوهش)

تعداد مشاهده: 4941 مشاهده

فرمت فایل دانلودی:.doc

فرمت فایل اصلی: doc

تعداد صفحات: 91

حجم فایل:305 کیلوبایت

 قیمت: 55,000 تومان
پس از پرداخت، لینک دانلود فایل برای شما نشان داده می شود.   پرداخت و دریافت فایل