پاورپوینت استراتژی های بازاریابی در مرحله بلوغ بازار

دسته بندي : کالاهای دیجیتال » رشته مدیریت (آموزش_و_پژوهش)
دانلود پاورپوینت بررسي استراتژی های بازاریابی در مرحله بلوغ بازار
این فایل در قالب فرمت Power Point قابل ویرایش ، آماده پرینت و ارائه به عنوان پروژه پایانی میباشد

توضیحات:

دسته: مدیریت
فرمت: پاورپوینت


مقدمه:
در یک بازار بالغ، که تعداد مشریان جدیدی که برای اولین بار محصول را خریداری می کنند محدود است، شرکت بایدتلاش کند تا سهم بازار خود را از خریدهای مجدد و تکراری مشتریان فعلی حفظ کند و توسعه دهد.

هدف های بازاریابی در مرحله بلوغ بازار عبارت اند از:

حفظ سهم بازار کنونی؛

افزایش رشد حجم فروش.

در این فایل بصورت جامع به بررسی استراتژی های بازاریابی در مرحله بلوغ بازار پرداخته ایم. این فایل شامل بخشهای زیر می باشد:

فهرست:

مقدمه

استراتژی های بازاریابی در مرحله بلوغ بازار

استراتژی افزایش نفوذ

عوامل تعیین کننده و شرایط مناسب برای انتخاب استراتژی افزایش نفوذ

استراتژی عوامل آمیخته بازاریابی برای استراتژی افزایش نفوذ

استراتژی افزیش میزان استفاده

عوامل تعیین کننده و شرایط مناسب برای انتخاب استراتژی افزایش میزان استفاده

استراتژی عوامل آمیخته بازاریابی برای استراتژی افزایش میزان استفاده

استراتژی توسعه بازار

عوامل تعیین کننده و شرایط مناسب برای انتخاب استراتژی توسعه بازار

استراتژی عوامل آمیخته بازاریابی برای استراتژی توسعه بازار
دسته بندی: کالاهای دیجیتال » رشته مدیریت (آموزش_و_پژوهش)

تعداد مشاهده: 3670 مشاهده

فرمت فایل دانلودی:.zip

فرمت فایل اصلی: pptx

تعداد صفحات: 15

حجم فایل:164 کیلوبایت

 قیمت: 20,000 تومان
پس از پرداخت، لینک دانلود فایل برای شما نشان داده می شود.   پرداخت و دریافت فایل