پژوهش حسابداری مدیریت و اصول قیمت گذاری

دسته بندي : کالاهای دیجیتال » رشته حسابداری (آموزش_و_پژوهش)
عنوان: حسابداری مدیریت و اصول قیمت گذاری
قالب: Word
تعداد صفحات: 86
چکيده
تمامی سازمان ها و شرکت ها، براي کالاها و خدماتي که عرضه مي‌دارند قيمتي تعيين مي‌کنند. اين قيمت ممکن است در قالب مفاهيم گوناگون مانند شهريه، آبونمان، حق عمل، اجاره بها و... عنوان ‌شود.  در بين اجزاي آميزه بازاريابي، قيمت تنها عاملي است که موجب ايجاد درآمد مي شود. همچنين قيمت انعطاف ‌‌پذيرترين عامل آميزه بازاريابي شناخته مي شود، چرا که مي‌توان به سرعت آن ‌را تغيير داد. اگرچه رقابت بر سر قيمت يکي از مسأله‌هاي عمده‌اي است که شرکت ها با آن روبه‌رو مي‌شوند، اما بسياري ار شرکت ها نمي‌توانند اين مسأله را به شيوه‌اي عالي حل کنند. با همتراز شدن‌ کيفيت‌ کالاهاي‌ شرکت هاي‌ متفاوت‌ و تشديد رقابت، عنصر قيمت‌ به‌ يکي‌ از مهم ترين‌ عوامل‌ مؤثر بر حفظ‌ و جذب‌ مشتريان‌ و وفاداري‌ و رضايت‌ آن ها تبديل‌ شده‌ است. اين‌ امر امروزه‌ به ‌دليل‌ گسترش‌ روزافزون‌ اينترنت‌ بيشتر مصداق‌ پيدا مي‌کند. امروز در تمام دنیا از رایانه استفاده می‏شود. دنیای حسابداری مدیریت نیز در حال تغییر است و نتیجه می‏شود که روش و محتوای تدریس باید تعدیل گردد؛ اگرچه با نگاهی به فهرست مندرجات بعضی از کتاب های حسابداری مدیریت اخیر در می‏یابیم که نیازمند تغییر بیشتر هستیم. شاید عناوین مطرح شده در بسیاری از این کتاب ها قبل از گسترش رایانه، مناسب دانشجویانی ‌بود که قصد داشتند حسابدار مستقل شوند، اما برای دانشجویانی که تربیت می‏شوند تا تصمیم گیری مدیران مدرن را پشتیبانی کنند، از ارزش کمی ‏برخوردارست. به علاوه، کتاب ها عناوینی را پوشش می‏دهند که از نظر حسابداران جالب است، به جای این که از دید مدیران با اهمیت باشد.
کلمات کلیدی: قیمت، قیمت گذاری، حسابداری، مدیریت، بازار، استراتژی
دسته بندی: کالاهای دیجیتال » رشته حسابداری (آموزش_و_پژوهش)

تعداد مشاهده: 3307 مشاهده

فرمت فایل دانلودی:.zip

فرمت فایل اصلی: docx

تعداد صفحات: 86

حجم فایل:332 کیلوبایت

 قیمت: 55,000 تومان
پس از پرداخت، لینک دانلود فایل برای شما نشان داده می شود.   پرداخت و دریافت فایل