پايان نامه راههاي رسوخ مُدهاي غير متعارف بر جامعه

دسته بندي : کالاهای دیجیتال » رشته روانشناسی و مشاوره (آموزش_و_پژوهش)

دانلود پايان نامه راههاي رسوخ مُدهاي غير متعارف  بر جامعه

این پروپوزال کامل در قالب فرمت word قابل ویرایش ، آماده پرینت و ارائه به عنوان پروژه پایانی میباشد


فصل اول

(كليات تحقيق)

مقدمه                                               2

كليات                                               4

اهميت مسئله                                          7

اهداف تحقيق                                          10

متغيرهاي تحقيق،فرضيه و سؤالات تحقيق                         11

تعاريف واژه ها و اصطلاحات                                13

فصل دوم

(ادبيات و پيشينه تحقيق)

تقليد و مدگرايي در يادگيري بوسيكه مشاهده                     15

نظريه هاي تقليد                                     17

ارزيابي نظريه هاي تقليد                                  33

عواملي كه بر احتمال وقوع تقليد اثر مي گذارند                         37

انگيزش پيشرفت                                       45

فوبيها و ترسها و شناخت ها                               53

سرمشق گيري در رفتار درماني                           58

فراگيري رفتارهاي جديد                                63

خلاصه فصل                                        67

فصل سوم

(روش تحقيق)

روش تحقيق                                        71

نمونه آماري و حجم نمونه                               72

ابزار گردآوري اطلاعات                                74

روش گردآوري اطلاعات                                  75

روش آماري                                           76

 فصل چهارم

(تجزيه و تحليل داده ها)

تجزيه و تحليل توصيفي                                  78

نمودار فراواني                                           81

تفسير آماري                                          82

تفسير درصدي                                           84

تحليل آماري                                          86

نتيجه آماري                                         88

فصل پنجم

(نتيجه گيري)

نتيجه گيري                                           90

محدوديت ها و ملاحظات پژوهش                            93

پيشنهادات                                           94

منابع و مآخذ                                        95

پرسشنامه                                        96



« مقدمه »

جامعه خود به خود معنی و مفهوم ندارد . اصولاً جامعه مفهومی انتزاعی و ساخته تفکرات و ذهنی بشری است که در اثر اجتماع و جمع شدن عده ای از افراد و  اعضای خانواده در یک مجموعه و محله و اقلیم و مکان اطلاق می گردد و چون بشر از آغاز خلقت به صورت جمعی زندگی کرده و برای رفع نیازهای اولیه و برقراری نیازهای ارتباطی و نیز عاطفی و ترس از خطرات حیوانات درنده و رعد و برق و سیل و زلزله سعی در گردهم آیی و در کنار هم زیستن داشته اند . ( کاردان ، 1373)

هر امر اجتماعی و پدیده اجتماعی عبارت است ، هر موقعیت ، هر رابطه یا واقعیتی که به نحوی یکی از جنبه های حیات اجتماعی را توجیه کند.

 ( محسنی منوچهر ، 1366 ) "16"

بنابراین اجتماعی بودن موجود انسان امری مسلم و علی حده ( علیحده ) است و رفع نیازهای انسانی بوسیله یکدیگر یک پدیده طبیعی و اجتناب ناپذیر است پس قلمرو انسان ها در گروه و روابط بین آنها در بستری از نیازهای طبیعی و اجتماعی و عاطفی و ... در روی کره خاکی پراکنده و مستتر است .

امروزه نیازها متنوع و پیچیده نشده و هزاران نیاز اقتصادی ، اجتماعی ، هنری ، علمی ، فنی ، تحصیم ، عاطفی ، ورزشی و ... درهم تنیده شده اند و با توجه به رشد و توسعه تکنولوژی و ارتباطات ، هنسون ، تکنولوژی های جدید ارتباطی ، 1373 ترجمه حیدری ) .

سرعت ارتباط و انتقال پیام ها چه از نوع پیام های شغلی و تحصیلی و علمی و پژوهشی و اقتصادی و سیاسی و چه از نوع هنری و اجتماعی و ورزشی و غیره به سرعت در سراسر جهان پراکنده و دریافت می گردد . آنچنانکه اگر  در کره زمین در بالاترین نقطه  قطب شمال اتفاقی بیفتد در جنوبی ترین نقطه کره زمین در طول فقط چند دقیقه ارتباط برقرار و پیام قابل شنیدن و دیدن و ... می باشد .

این مسئله در مورد امور و پدیده های نابهنجار نیز وجود دارد و گروه های زیرزمینی و مافیا می توانند اطلاعات و پیام ها را در کوتاه ترین زمان به گیرندگان خود منتقل کنند . در این تحقیق نوع دیگری از نفوذ و رسوخ در اجتماعات مختلف را در نظر داریم که پدیده ها و امور و رفتارهای مدی

 ( Fashen ) که برخی حتی مورد قبول هنجارهای جامعه ما نیستند . چگونه وارد جامعه شده و ترویج می شدند و راه های مقابله با آن چگونه است ؟

دسته بندی: کالاهای دیجیتال » رشته روانشناسی و مشاوره (آموزش_و_پژوهش)

تعداد مشاهده: 2977 مشاهده

فرمت فایل دانلودی:.doc

فرمت فایل اصلی: doc

تعداد صفحات: 105

حجم فایل:607 کیلوبایت

 قیمت: 65,000 تومان
پس از پرداخت، لینک دانلود فایل برای شما نشان داده می شود.   پرداخت و دریافت فایل