دانلود فایل بررسی رابطه تجارت الکترونیک بر مزیت رقابتی کارخانجات صنایع غذایی

دسته بندي : کالاهای دیجیتال » رشته مدیریت (آموزش_و_پژوهش)
این فایل در قالب فرمت PDF آماده پرینت و استفاده میباشد


شركتهای كوچک در اكثر كشورهای در حال توسعه و از جمله ايران نقش مهمي در نظام تجاری، توليد ناخالص داخلي و اشتغال زايي دارند. استفاده از تجارت الکترونيک در اين بخش عمده از اقتصاد ملي مزايای كلاني را به همراه خواهد داشت .

مزيت رقابتي بعث عملکرد بهتر نسبت به رقبا مي شود و در كوتاه مدت سودآوری و در بلند مدت بقا و رشد سازمان را تضمين مي كند. با ظهور تجارت الکترونيک ، اهميت مزيت رقابتي حياتي تر و مهم تر شده است. بنابراين بنگاه ها برای بقا و پيشرفت خود بايد متفاوت از قبل عمل كنند و در اين راستا لازم است درك روشني از ماهيت و پويايي های رقابت داشته باشند. در اين تحقيق سعي شده است تاثير بکارگيری تجارت الکترونيک را در ايجاد مزيت رقابتي در صنايع غذايي شهر نيشابور موردكاوی قرار گيرد.

دسته بندی: کالاهای دیجیتال » رشته مدیریت (آموزش_و_پژوهش)

تعداد مشاهده: 4467 مشاهده

فرمت فایل دانلودی:.pdf

فرمت فایل اصلی: pdf

تعداد صفحات: 11

حجم فایل:1,108 کیلوبایت

 قیمت: 20,000 تومان
پس از پرداخت، لینک دانلود فایل برای شما نشان داده می شود.   پرداخت و دریافت فایل