فایل مدیریت بررسی نقش بازارگرایی در توسعه نوآوری سازمانی

دسته بندي : کالاهای دیجیتال » رشته مدیریت (آموزش_و_پژوهش)
این فایل در قالب فرمت PDF آماده پرینت و استفاده میباشد


بی شک نوآوری به عنوان یکی از مهمترین عوامل در ایجاد مزیت رقابتی، از جایگاه خاصی در میان سایر عوامل تاثیر گذار بر توان رقابتی سازمان، برخوردار است. به همین دلیل همه سازمانها در پی ایجاد فرهنگ نوآوری و توسعه و تشویق آن در میان کارکنان هستند. به اعتقاد بسیاری از محققان، سه متغیر کارآفرینی، یادگیری سازمانی و بازارگرایی جزء عواملی اصلی محسوب میشوند که باعث توسعه نوآوری در سارمانها میشوند. ولی اینکه در شرکتهای نوآور بر کدامیک از این سه عامل تاکید بیشتری میشود، چندان مورد توجه نبوده است. از اینرو در این تحقیق برای بررسی این موضوع، 51 شرکت بزرگ از صنایع مختلف که در صنعت خود از نوآوری به نسبت بالاتری نسبت به سایرین برخوردار بودند، انتخاب و دادههای مورد نیاز با استفاده از مصاحبههای نیمه ساختار یافته با مدیران هر شرکت، جمعآوری گردیدند.




دسته بندی: کالاهای دیجیتال » رشته مدیریت (آموزش_و_پژوهش)

تعداد مشاهده: 4739 مشاهده

فرمت فایل دانلودی:.pdf

فرمت فایل اصلی: pdf

تعداد صفحات: 8

حجم فایل:679 کیلوبایت

 قیمت: 15,000 تومان
پس از پرداخت، لینک دانلود فایل برای شما نشان داده می شود.   پرداخت و دریافت فایل