این پروپوزال در قالب فرمت word قابل ویرایش ، آماده پرینت و ارائه به عنوان پروژه پایانی میباشد
مقدمه
تعريف روابط عمومي
جي اي
گرونيك نظريه پرداز معاصر روابط عمومي را مديريت ارتباط بين يك سازمان در اين رشته
و همگان هايي ميداند كه با آن سروكار دارند.
ركس هارلو
كه از پيشقدمان روابط عمومي در جهان است و تاليفات گوناگوني در اين رشته دارد اين
تعريف را پيشنهاد ميكند:
روابط عمومي
عبارت است از دانشي كه بوسيله آن سازمان ها آگاهانه ميكوشند به مسئولت اجتماعي
خويش عمل نمايند تا بتوانند تفاهم و پشتيباني كساني را كه براي مؤسسه اهميت دارند
بدست آورند.
درواقع
روابط عمومي هنري است كه به كمك آن ميتوان مؤسسه، سازمان و فرد مورد علاقه و
احترام كارمندان، مشتري ها و مردمي كه با آن سروكار دارند قرار داد. روابط عمومي
بخشي از وظايف مديريت سازمان است. عملي است ممتد، مداوم و طرح ريزي شده كه از طريق
آن افراد و سازمان ها ميكوشند تا تفاهم و پشتيباني كساني را كه با آنها سروكار دارند
بدست آورند.
فصل اول- اهميت، نقش و كاركرد روابط عمومي