دانلود فایل بررسی تاثیر اعتبار برند بر رشد شرکت های کوچک و متوسط

دسته بندي : کالاهای دیجیتال » رشته مدیریت (آموزش_و_پژوهش)
این مقاله در قالب فرمت PDF قابل استفاده و آماده پرینت میباشد


يکی از مشهورترين و مهمترين مفاهیم بازاريابی که امروزه به طور گسترده ای توسط محققان و صاحب نظران بازاريابی مورد بحث قرار میگیرد، ارزش ويژه برند است که از دلايل مهم اين شهرت، نقش استراتژيک و مهم ارزش ويژه برند در تصمیمات مديريتی و ايجاد مزيت رقابتی برای سازمانها و مشتريان آن ها می باشد.  اگر سازمانی برند را تنها در حد يک نام در نظر بگیرد کاربرد عمیقی را که برند می تواند در بازاريابی داشته باشد، درک نخواهد کرد. تصوير برند بر ادراک مشتريان از کیفیت محصولات و خدمات تاثیر دارد و منجر به وفاداری مشتريان و اعتبار برند سازمان می شود.








دسته بندی: کالاهای دیجیتال » رشته مدیریت (آموزش_و_پژوهش)

تعداد مشاهده: 4350 مشاهده

فرمت فایل دانلودی:.pdf

فرمت فایل اصلی: PDF

تعداد صفحات: 15

حجم فایل:1,559 کیلوبایت

 قیمت: 20,000 تومان
پس از پرداخت، لینک دانلود فایل برای شما نشان داده می شود.   پرداخت و دریافت فایل