دانلود فایل بررسی تغییر برند : چرا و چگونه ؟

دسته بندي : کالاهای دیجیتال » رشته مدیریت (آموزش_و_پژوهش)
این مقاله در قالب فرمت PDF قابل استفاده و آماده پرینت میباشد



امروزه بسیاری از سازمان ها بر این باورند که یکی از با ارزش ترین دارایی هایشان برندهای محصولات و خدمات آن هاست. برندها می توانند ارزش و قدرتی در بازار ورای آنچه که به وسیله ی ویژگی های ذاتی محصول ایجاد می شود را فراهم نمایند. یک برند قوی می تواند ارزش ویژه برند بیشتری داشته باشد که مزایای متعددی مانند حاشیه سود بالاتر، فرصت های تعمیم برند، اثربخشی ارتباطات قوی تر، ترجیح و قصد خرید بیشتر و تمایل مصرف کننده به پرداخت قیمت های بالاتر را به همراه خواه داشت.

دسته بندی: کالاهای دیجیتال » رشته مدیریت (آموزش_و_پژوهش)

تعداد مشاهده: 4199 مشاهده

فرمت فایل دانلودی:.pdf

فرمت فایل اصلی: PDF

تعداد صفحات: 10

حجم فایل:397 کیلوبایت

 قیمت: 20,000 تومان
پس از پرداخت، لینک دانلود فایل برای شما نشان داده می شود.   پرداخت و دریافت فایل