دانلود فایل بررسی تطبیقی رابطه ی میان اختیارات مدیران و تمایل آن ها به بازاریابی
دسته بندي :
کالاهای دیجیتال »
رشته مدیریت (آموزش_و_پژوهش)
این مقاله در قالب فرمت PDF قابل استفاده و آماده پرینت میباشد
به منظور افزایش بهره وری در سازمان ها بویژه در سازمان های اجتماعی لازم است که بازاریابی به عنوان یک فرهنگ سازمانی در تمام سطوح به صورت هماهنگ و مشتری محور و با در نظر گرفتن مزایا و عوامل رقابتی اجرایی شود. یکی از ملزومات تحقق این امر برخورداری مدیران از میزان اختیار کافی است.
برای دریافت و مطالعه کل مقاله مراحل خرید را تکمیل نمایید.