دانلود فایل بررسی برند

دسته بندي : کالاهای دیجیتال » رشته مدیریت (آموزش_و_پژوهش)
این فایل در قالب فرمت word قابل ویرایش ، آماده پرینت و استفاده میباشد


چکیده:

امروزه یکی از با ارزش ترین دارایی های هر شرکتی را ارزش ویژه نام نشان تجاری تشکیل می دهد. شرکت های دارای جایگاه بالا در ارزش ویژه نام نشان تجاری در ذهن مشتریان، به راحتی می توانند در میان دیگر شرکت های در صنعت مربوط به خودشان سودآور تر تلقی گردند. در این تحقیق سعی بر ارائه یک تعریف کاربردی و روشن از ارزش ویژه نام ونشان تجاری ازطریق بررسی “مدل ارزش نام و نشان تجاری دیوید آکر” شده است. این مدل شامل  چهار بعد آگاهی، کیفیت ادراک شده ، تداعی و وفاداری به نام نشان تجاری می باشد که به تفصیل توضیح داده خواهند شد. به طور کلی در این تحقیق به عوامل موثر بر ارزش نام و نشان تجاری شرکت رب سحر و تعریف آن پرداخته می شود. که دارای چهار فرضیه می باشد.که با استفاده از نرم افزار  spss 16  به تحلیل آماری فرضیه ها پرداخته شده است

دسته بندی: کالاهای دیجیتال » رشته مدیریت (آموزش_و_پژوهش)

تعداد مشاهده: 3584 مشاهده

فرمت فایل دانلودی:

فرمت فایل اصلی: docx

تعداد صفحات: 100

حجم فایل:1,152 کیلوبایت

 قیمت: 65,000 تومان
پس از پرداخت، لینک دانلود فایل برای شما نشان داده می شود.   پرداخت و دریافت فایل